Fram logo
  • Skriftstørrelse
    Hold Ctrl-tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Hittegods

Har du mista noko om bord på bussen, hurtigbåten eller ferja i dag? Og gjerne vil ha det tilbake.

Ansvaret for oppbevaring av gløymde ting på køyretøya eller fartøya ligg hos operatøren til bussen, hurtigbåten eller ferja. Om det er mogleg å spore opp eigar av gjenstandane som er gløymde, blir vedkommande kontakta. Innan to verkedagar etter tapet kan gjenstandar av høg verdi, for eksempel lommebøker og mobiltelefonar, bli utlevert etter nærmare avtale. Det blir levert til politiet etter ei veke.

Anna ting som klede blir oppbevart ei månad før det blir levert til velgjerande føremål.

Når du tek kontakt om hittegods er det viktig å vite kva for rute og gjerne avgang du reiste med.

Personlig oppmøte for henting.

 

For bussane er kontaktinformasjonen delt inn etter geografisk område.

Ålesund, Giske og Sula

Moa trafikkterminal, tlf. 70 14 72 50 (måndag-fredag kl. 09.00-16.00).

Kristiansund, Averøy, Aure og Smøla

Tide Buss AS, (avd. Kristiansund), tlf. 948 13 875 (måndag-fredag kl. 08.00-15.30).

Molde og Gjemnes

Nettbuss AS, (avd. Molde), tlf. 913 56 245 (måndag-fredag kl. 08.00-15.30).

Nordre og Søre Sunnmøre

Nettbuss AS, (avd. Ålesund), tlf. 815 22 900 (måndag-fredag 08.00-15.30).

Indre Nordmøre

Nettbuss AS, (avd. Sunndalsøra), tlf. tlf. 918 02 807 / 815 22 900 (måndag-fredag kl. 08.00-15.30).

Rauma, Vestnes og Skåla

Veøy Buss AS, (avd. Åndalsnes), tlf. 71 22 70 00 (måndag-fredag kl. 08.00-15.30).

Fræna, Eide, Midsund og Aukra

Boreal Buss AS, (avd. Elnesvågen), tlf. 416 60 323 (måndag-fredag kl. 08.00-15.30).

 

Hurtigbåt og ferje:

Har du gløymt noko om bord på hutigbåtane eller ferjene, kan du kontakte mannskapet på sambandet du reiste med.

FRAM Kundesenter
Telefon: 71 28 01 00

Opningstid
Kvardag: 08.00-21.00
Laurdag: 09.00-18.00
Søndag: 10.00-21.00