Fram logo
  • Skriftstørrelse
    Hold Ctrl-tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kontakt oss

Du kan kontakte FRAM Kundesenter ved å ringe på telefon, sende eit brev, eller bruke det digitale kontaktskjemaet.

I tillegg kan du blant anna få svar på spørsmål om kollektivtransporten ved å besøke trafikkterminalane. Her finn du informasjon om trafikkterminalene i Kristiansund, Molde og på Moa.

 

Opningstidene til FRAM Kundesenter:

Kvardag: 08.00-21.00

Laurdag: 09.00-18.00

Søndag: 10.00-21.00

 

Vi arbeider for å få til gode løysningar på klagene, men vi gjer merksam på at du/de kan få saka behandla av Transportklagenemda. Saka må være sendt til nemnda seinast fire veker etter at du/de har fått svaret på klaga frå FRAM Kundesenter. Her finn du meir informasjon om Transportklagenemnda og klagebehandlinga.

Ring

For å ringe til FRAM Kundesenter ringer du tlf. 71 28 01 00 (vanleg takst).

Om du tek kontakt for ruteinformasjon, kan du eventuelt ringe tlf. 177 (eiga takst frå telefonoperatøren din). Ringer du frå eit anna fylke enn Møre og Romsdal, må du ringe 71 28 01 00 (vanleg takst) for å snakke med kundesenteret vårt.

Send brev

Om du bestemmer deg for å sende eit brev til kundesenteret, send det til: FRAM Kundesenter, Postboks 743, 6501 Kristiansund N.

Send kontaktskjema

Dette kontaktskjema kan du bruke til å kontakte FRAM Kundesenter ved spørsmål, tilbakemeldingar om kollektivtilbodet og eventuelt anna. Vi vil svare deg så snart vi kan.

Kontaktskjema
  1. I meldinga treng vi eventuelt å vite kva for dato, rute og avgang det gjeld.
    Ved å dra nede i det høgre hjørnet kan du utvide feltet.

FRAM Kundesenter
Telefon: 71 28 01 00

Opningstid
Kvardag: 08.00-21.00
Laurdag: 09.00-18.00
Søndag: 10.00-21.00